Mullista viestintäsi vuokraajille minuuteissa
Miksi valita tekstiviestit vuokrausohjelmistoon?
1. Varauksen vahvistaminen
Vahvistus lähetetään usein sähköpostitse yhtenä laajana viestinä, joka pitää kaiken tiedon kootusti sisällään. Viesti ei joko tavoita asiakasta tai on epäselvä. Lopputulemana asiakas soittaa asiakaspalveluun.
2. NPS-kyselyt
Asiakkaiden kuuntelu ja syvällinen ymmärrys auttavat kehittämään liiketoimintaasi ja palveluita sekä toimivaa viestintää. Link Mobility auttaa selvittämään, miten asiakaskokemusta voisi entisestään parantaa.
Kyselyt voidaan lähettää vuokrauksen jälkeen ja ohjata asiakkaat kertomaan arvostelunsa luottamuksellisesti uRent hallintapaneeliin ja julkisesti muiden luettavaksi Google Profileen.
3. Lisämyynti
Vaikka lisämyytäviä tuotteita olisikin, niiden myyntiin ei juurikaan panosteta. Usein näissä vielä lepää ne parhaat katteet liiketoiminnalle.
Esimerkki lisämyynnistä:
Katettu peräkärry, vuorokausihinta 20,00 EUR
Varauksia kuukaudessa 500
Kassavirta 10 000 EUR
Verkkovarauksen jälkeen SMS-viestillä asiakkaalle sidontaliinat 5,00 EUR
30 % asiakkaista tilaa myös tämän
Lisämyyntiä 1 500 EUR